A Castle téma mindig is a kedvenceim közé tartozott így annak ellenére, hogy a Fright Knights nem éppen mondható a sorozat fénypontjának egész hangulatos kis altéma lett. Én úgy vagyok vele, hogy ha a középkori környezetet összehozzák a legóval az nekem bejövős. Kattints a továbbra a bemutatóhoz!

A 2538-as sorozatszámú Fire-Cart egy kis dobozos készlet amely 1998-ban került a boltok polcaira.

2538 doboz.JPGNos én ajándékba kaptam még kis legozóként így kellemes emlékek fűződnek hozzá, de azért nem leszek elfogult mert a készlet korántsem tökéletes. Első pillantásra a tüzes kordé elég bizarul néz ki és nos... másodszorra is. :) Szó mi szó érdekes ötlet volt a legótól a lángszóró kordé ötlete de ez nem feltétlenül negatívum. A bizarr kinézetén kívül felhozhatnám a kevés elemszámot (16 nem számítva a Shell promóciós matricát) de egy ilyen kis készletnél ez természetes. Ráadásul egész jó kis dolgokat rejt a doboz: Kapunk két lángcsóvát, egy hordót egy "fél szekeret" és sztem egy nagyon pofás kis denevért aki a kocsinkat díszíti! Nos itt van egy érdekesség mivel maga a denevér figura mint élő van elkönyvelve a legónál azonban kötve hiszem, hogy ebben a készletben is az lenne, inkább mint díszítő motívum főleg ha hozzávesszük, hogy ugyan ebben az altémában van Bat Lord is. (akinek nem menne az angol Bat-Denevér).

lego 2538 útmutató.jpg

Most pedig következzen a minifig illetve a felszerelése. Arca a jól megszokott szakállas szőrös katona ami elég gyakori a Castle témában de ez nem csoda mert sztem jól néz ki. A szürke felsőtest nekem pozitív csalódás mert nem egy egyszínű cucc hanem mintázott a felső ruházat, viszont a hozzátartozó lábak ebben piros színben jól mutatnak de egyben igen érdekesen is festenek egy ilyen katonán. A fegyveréül  szolgáló íj puska szerintem ma is nagyon menő, pedig már akkor is évek óta kinn volt  a Lego Piacon! Végül de nem utolsó sorban fejét díszítő sisak, amely szerintem egy nagyon jól eltalált kiegészítő!

Összességében egy kicsi de jó szettet kapunk kevés pénzért. Lego készletünk kiegészítéséhez ideális önmagában maximum dísznek megy el a polcon. (Ez sem feltétlen hátrány) 

Én a Magyar Legós voltam és vigyázzatok a kockáitokra!

Nektek meg volt ez a készlet? Vagy egy másik a Fright Knights altémából? Mi a véleményetek róla? Várom a válaszokat kommentben! :)

2538 készlet.jpg  .A képek az internetről vannak! Köszönet azoknak akik elérhetővé tették őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarlego.blog.hu/api/trackback/id/tr684735715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darth Brick 2012.09.21. 20:20:44

Szerintem rosszul van értelmezve a készlet. ez egy Batmobil. A fogantyúnak nem a föld, hanem az ég felé kell"állnia" mivel a szekeret hajtó fúvókákat a hordó látja el V-power racinggel. Ami megemeli az orrát a csontrepesztő gyorsulás következtében.
süti beállítások módosítása