Racing: 6335 Indy Transport

 2012.09.07. 23:58

Ismét egy bemutatóval jelentkezem, ezúttal már egy nagyobb készlettel. Persze ez is egy régebbi darab még 1996-ból a Town témán belül a Racing altémából. Ez a készlet volt a sorozat egyik legnagyobb darabja így mikor gyerekként megkaptam az áhított készletet nagyon örültem neki! Körülbelül annyira mint mikor megkaptam a 6979-es készletet! Na de az már egy másik történet! Kattints a továbbra a bemutatóhoz!

Emlékeimben igaz halványan de még pislákol a kép a dobozt illetően. Szép méretes darab volt és tetszetős de ami  benne volt nos az még inkább! :) A belseje nem több mint 397 darab elemet tartalmazott ami már majdnem 400! :) Nos szerintem ez nem kevés! Természetesen több zacskó is volt ezenkívül pedig egy két matrica is helyett kapott a dobozban. Őszintén szólva én a matricákat sosem kedveltem annyira a lego készletekben és itt sincs ez máshogy de erről majd pár sorral később! :)

6335.jpg

Természetesen mint minden nagyobb készletnél az útmutató szinte már egy kisebb könyvnek minősül. Utolsó oldalán a készlet funkcióit mutatja be míg a hátoldalon az átépítési lehetőségek láthatóak!
Az építési idő azért nem annyira hosszú mint hinné az ember de egész jól ellehet vele babrálni! :) Anno még nem is egyedül álltam neki így hamarabb készen is lettem vele! Az útmutató követhető és részletes szóval nem az idegesítőbb fajtából való!

6335 minifigs.JPG

A készlethez 3 minifigura jár, habár én még el viseltem volna egy külön kamion sofőrt de akinek van felesleges minifigje az tudja pótolni ezt a hiányosságot! :) Az abszolút favorit nálam a piros ruhás figura aki egyébként már egy másik készletből is megvolt (6546) de ez engem egy csöppet sem zavart SŐT! A cool napszemüveges arc miatt már egy plussz pont nem is beszélve az öltözékéről! Az overállja szépen díszített részletes és tetszetős. Itt megjegyezném, hogy mindegyik minifighez járt egy baseball sapka és egy bukósisak is! Szóval egyből két fejfedőt kapunk a készlethez! A második legjobb szerintem a bajuszos emberke a már említett arcszőrzete miatt! :) Végül de nem utolsó sorban pedig a kék színű versenyző ami azért érdekes mert a kedvenc színem a kék mégis ez jött be nekem a legkevésbé! Talán az alap arc minta tette vagy a kevésbé részletes ruha, esetleg, hogy az OIL felirat arra utal, hogy ő egyben szerelő is, nem tudom. Tényleg ennyi erővel egy külön szerelőt is csaphattak volna a készlethez, habár ahogy csak a sofőrnél ez itt is könnyen orvosolható! Mellesleg ő nekik is szép mintás a bukósisakjuk és a ruhájuk is. Sokkal jobb mintha egy egy színű cuccban versenyeznének!

Következzenek hát a versenyautók melyből hármat is kapunk. természetesen ugyan úgy néznek ki csupán a színük és a díszítésük más. Sajnos 1-es sorszámú nincs csupán 2-es 5-ös és 6-os de ez annyira nem is nagy negatívum. A járművek szerintem tetszetősek és hasonlítanak is azért az eredetiekre. Könnyű megépíteni őket és utána sincs velük semmi baj ami a stabilitást illeti.

6335 hátulról.jpg

Most pedig jöjjön a nagy ágyú maga a szállító kamion! Már maga a látvány csodálatos. Emlékszem még egy óriás poszterem is volt róla a szobám falán szóval tényleg nagyon tetszett! :) Érdekesség még amúgy az is, hogy a készleten belül három keréktípust is kapunk kicsi, közepes és nagy! Kezdjük a kamionnal amire egyszerűen nem lehet mást mondani mint, hogy nagyon pofás lett. Kezdve attól, hogy ügyeltek a részletekre is mint a duda a tetején (mellesleg a tető felnyitható, hogy könnyen elhelyezhessük a sofőrt!) a dupla fényszórók és az oldalablakok! Nagyon tetszett ezek mellett még a krómozott kipufogók is, nekem nagyon bejöttek! Ezenkívül a kamionon helyett kapott hátul egy kis tároló szekrény is amelyben kisebb holmikat tárolhatunk. Kicsiként mindig csak hűtőnek hívtuk! :D Most pedig pár sort az utánfutoról. Ez is nagyon eltalált ami a kinézete illeti!  A három kocsi gondtalanul elfér rajta. A feljutást két piros hosszú "rámpa" segíti. A kocsin továbbá elől található két támasztó is, hogy amikor le van csatolva akkor se dőljön el! Na és most jön a lényeg. 6335 tároló.jpgVoltaképpen ez egy mobil műhely, ugyanis az elejében egy szerszám tároló helyiség található. A tároló mindkét oldalról kinyitható. Az ajtókon találhatóak a szerszámok amelyek között van fúró csavarkulcs, olajos kanna stb. Emellett még két pótkerék is helyett kapott amelyek az ajtóba mélyesztett tárolókban vannak elhelyezve. Középen pedig egy emelő áll ami nem egy nagy szám de egy autós készlethez szerintem elengedhetetlen! :) A szerszámok mellé kapunk még egy kerék hordót is piros színben. Szerintem ez a kis helyiség a legjobb az egészben legalábbis én nagyon élveztem a játékot vele! Jól kilehet használni bármi másra is ami eszedbe jut! Ez egy nagyon ötletes húzás volt a lego-tol!  Most pedig jöjjenek a már említett matricák. Különösebb bajom nincs velük csak, hogy itt úgy lettek megoldva, hogy ha ráragasztottuk a nagy Octan feliratot a helyiség két ajtajára akkor csak úgy tudjuk később, szét szedni, hogy a matricák voltaképpen használhatatlanok lesznek, mivel később már nem tudjuk felhasználni őket! Szóval ez egy kicsit pazarló és eléggé fura megoldásnak tűnik, de hát végül is nem a matrica a lényeg.

6335 3.jpg

Összességében ez egy nagyon jó készlet! Sok féle és érdekes darabok találhatóak benne ráadásul az egész nagyon jól néz ki és játék szempontjából is megállja a helyét. Igaz mint a legtöbb ilyen készlet az árat tekintve nem olcsó de szerintem anno teljesen megérte az árát! Ajánlom mindenkinek! :)

6335 2.jpg

Én a Magyar Legós voltam és vigyázzatok a kockáitokra!

Nektek meg volt ez a készlet? Vagy egy másik a Racing altémából? Mi a véleményetek róla? Várom a válaszokat kommentben! :)

A képek az internetről vannak! Köszönet azoknak akik elérhetővé tették őket!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarlego.blog.hu/api/trackback/id/tr134754523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása