lego_bolt_1345852943.jpg_2048x1150

Üdv mindenkinek aki véletlenül ide tévedt! Nos e sorokkal indul remélhetőleg hosszú útjára a blog és ráadásul egy jó hírrel kezdhetek neki! Egy magyar videósnak Senshinek hála megtudtam, hogy megnyílik Magyarország első LEGO BOLTJA! Igen jól hallottátok! Az üzlet ha minden igaz szeptember 14-én nyit 15:00-kor. Hogy hol is nyit igaz az a cikkből nem derült ki de nagyon valószínű, hogy Budapesten az Árkádban! Érdemes a nyitás napján ellátogatni az üzletbe mert rengeteg akció és ajándék várja a vásárlókat, SŐT! Az első 100 vásárló közül (ha legalább 5000 Ft-ot elkölt) kisorsolnak egy valakit aki bármit leemelhet a polcról és ingyen hazaviheti! IGEN BÁRMELYIK készletet! Ezt nem kéne kihagyni lego fanoknak pedig kötelező! Nos én is megpróbálok elmenni de félek, hogy nem tudok pedig lego rajongó lévén nem ártana! :) Mindenesetre aki eljut az írhatna majd néhány sort, hogy milyen volt és egy két fénykép se jönne rosszul. Na de amíg várunk addig is itt egy kép! Nos én a Magyar Legós voltam és jó építést!

Forrás: othala-senshi.blog.hu

Címkék: Hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarlego.blog.hu/api/trackback/id/tr514730590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiss Karcsi · http://www.klikk.info.hu/ 2012.08.26. 20:07:47

Szia!

Szeretnék pontosítani. Az "első lego boltja" ugyanolyan megtévesztő megfogalmazás, mint amit a bolt maga használt/használ már a kezdetektől. Szintén téves, hogy a 100. vásárló kapja az ajándékot. Ehelyett az első 100, minimum 5000 Forintot költő vásárló közül sorsolnak ki egyet, aki bármit hazavihet.

Magyar Legós · http://magyarlego.blog.hu/ 2012.08.27. 10:29:27

@Kiss Karcsi: Elnézést kérek ha nem jól írtam le az információt. Utánanézve tényleg nem jól írtam a nyereményjátékkal kapcsoltban. Viszont ha azt írom ki amit maga a bolt is állít akkor nem értem miért ne lenne helyes. Oké tudom, hogy vannak boltok ahol lehetett kapni legót vagy csak legót lehetett kapni de azok nem hivatalos LEGO Monobrand boltok voltak. Így ehhez a kijelentésemhez tartom magam miszerint ez az első!

KOCKAFESZT team · http://kockafeszt.hu/ 2012.08.28. 23:52:06

@Magyar Legós: Ebben nem kelek vitára. Ez sajnos nem teljes információ.

Tier 2012.08.31. 19:59:17

@KLIKK: Nem vagyok 576-os, de nem bírom felfogni, hogy mi ezzel a bolttal a baj. Dániából rendelték a cuccokat, pont ugyanúgy fog kinézni, mint egy store csak nem a TLG, hanem az 576 üzemelteti. Atomgáz, hogy azért mert ez nem X vagy Y boltnak jutott eszébe ezért megy ez a gyerekes lejárató kampány ezen boltok és a hozzájuk tartozó holdudvar részéről. Elégtelen (1).
süti beállítások módosítása